torsdag den 27. februar 2014

En god ide?

Her forsvinder tiden uden at jeg opdager det. Ronja er allerede over 2 måneder gammel og Bjørn, der snart fylder 3 hele år, er blevet børnehave barn.
Jeg får ikke lavet noget som helst af det der kreative, for når den ene sover (eller er i børnehave), er der gang i den anden. Og de er så skønne begge to, så helt tosset er det nu ikke.

Noget jeg lige så stille arbejder mig hen imod, er at lave min egen internet shop. Jeg vil både sælge mine egne håndlavede varer, andres unika og så også andre lækre sager, især øko og bæredygtige varer.
Er det en god ide?
Det går nu bestemt ikke så hurtigt, men heldigvis har jeg en mand der er dygtig til alt der der IT noget, som jeg ikke selv forstår, der kan hjælpe mig med at lave shoppen.

Så det kommer der helt sikkert meget mere om herinde - når jeg engang imellem når at skrive noget altså!

Håber at i alle har det så skønt rundt om i landet!
Hilsen Anna

2 kommentarer:

  1. Der kan aldrig ske noget ved at kaste sig ud i sådan et projekt, jeg har også overvejet det:-) Men der masser af sådanne steder på nettet, så det skal virkelig være lækkert, hvis du vil trække rigtig mange kunder til:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! Man skal lige ramme rigtigt :)

      Slet