torsdag den 12. december 2013

Mens vi venter på lillesøster

Baby baby baby står den på her.
Hun er ikke kommet ud endnu. Der er en uge tilbage.
Men det hele skal jo gøres klar til sådan en lille bitte en og når man har kæmpemave og ondt over det hele, tager det sin tid.

Men jeg har da (med min kære moders hjælp) fået babysengen færdig.
Mangler bare lige en top madras og nogle lagner i rette størrelse.


Ellers er der bare alt det andet: butikken, julen og ikke mindst den store søn.
Så der bliver ikke blogget meget herfra desværre.

Til gengæld får vi julet og hygget en masse i vores lille Brønshøj hjem mens vi venter på lillesøster.

4 kommentarer:

  1. Super fin pigeseng :-) Håber snart for dig, at hun kommer ud så I kan hilse på hende :-) Kh

    SvarSlet
  2. Hvor sødt! Håber at det vil gå nemt og problemfrit for dig når hun skal ud i den virkelige verden. Glæder mig til at se hende på bloggen ;)

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet