mandag den 7. oktober 2013

Næsehorn

Jeg ved godt at jeg er noget kedelig i øjeblikket. 
Det er ikke med vilje. Jeg kommer bare ikke til det! 
Maven vokser og den efterhånden store søn tager resten af krudtet. 
Det er dog blevet til to næsehorn. 
Første forsøg her: 


De er lidt sjove i malingen. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er godt eller skidt.


Jeg vil rigtig gerne høre hvad i synes! 


De er naturligvis ganske økologiske og håndlavede som altid. 
Om ganske kort tid flytter de ned i butikken.

Hilsen Anna

2 kommentarer:

  1. Kære Anna
    Jeg er vild med dine dyr og små blomsterpiger! Jeg synes dog, at dette næsehorn mangler - ja, næsen. Et næsehorn har ligesom sådan en firkantet snude med meget store næsebor lige under det forreste horn. Men det kan jeg jo sagtens sige. Hvis jeg skulle lave et næsehorn, ville det ikke en gang komme i nærheden af af ligne et dyr :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  2. Jeg kan rigtig godt lide malingen - Sådan er næsehorn jo også virkeligheden

    SvarSlet