torsdag den 31. oktober 2013

Lys i mørket

Det er efterår. Det vidste du nok godt. 
Det er noget koldt og blæsende.
Det vidste du nok også godt.
De der cykelture til vuggestuen synes lidt længere når vinden skubber, regnen pisker ned og så også fordi maven er noget stor og besværlig at have med sig efterhånden.

Men det er også hyggeligt det der efterår og vinteren der er lige om hjørnet.
I sommers købte jeg noget bivoks og nu hvor vejret passer dertil, er jeg endelig kommet igang med det.


Her ser i resultatet af første forsøg.


De er lidt skæve i det, for det er nogle gamle forme jeg bruger, som ikke passer lige så godt sammen som de gjorde i deres storhedstid.
Jeg kan ikke prale af selv at have lavet formene, for så får jeg nok ballade med min kære moder. Det er nemlig hende der har lavet dem. 
Så jeg har sådan set bare smeltet bivoks og hældt det i.


Hvis det går godt med de næste hold, hopper der et par stykker ned i butikken en af dagene.
Forsat god efterårsdag.

5 kommentarer:

  1. Super søde lys, især dem i dyreform :)

    SvarSlet
  2. Nøøj hvor er de fine! :-D Dem kan jeg rigtig godt lide og så i bivoks, dejligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette! Jeg synes også at bivoks er så skønt : )

      Slet
  3. De er totalt fede :-)))))

    SvarSlet