mandag den 2. september 2013

Giveaway


Hesten her har været udlovet i en giveaway før. Dengang blev bjørnen (der også var med) valgt og nu er den kære hest tilbage. Den er lige så håndlavet som alt det andet jeg laver, men den er med alm. ikke økologisk lak. Af samme grund er den ikke til salg i butikken.

Har du lyst til at vinde den, kan du deltage i giveawayen ved at skrive en kommentar herunder.
Du kan ligeledes deltage på facebook (men får ikke flere lodder for at skrive begge steder).


For at deltage skal du være fast læser, enten herinde eller via facebook og så skal du ellers bare skrive en kommentar herunder.

Vinderen finder jeg mandag d. 21. Oktober.

Håber at I har lyst til at være med! : )

26 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne med – jeg følger dig via Bloglovin' :-)
    Ha' en god dag!
    kh Mai

    SvarSlet
  2. Sikke en fin hest. Følger dig både her og på FB.

    Vh Jette.

    SvarSlet
  3. Jeg følger via GFC... og klart jeg deltager

    SvarSlet
  4. Dine ting er så fine... Så jeg vil igen, igen prøve lykken ;0)

    SvarSlet
  5. Min flok af håndskårne træ dyr er altid klar til at modtage nye dyr i flokken og denne søde, smukke hest, må meget gerne bo her hos mig.
    Er fast læser
    mosekonen1958@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne prøve lykken... det er rigtigt smukt håndværk;0). Jeg følger fast via bloglovin

    SvarSlet
  7. Den er godt nok sød,
    Jeg vil meget gerne være med
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  8. Følger på Bl og krysser så fingre:D:D:D

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig gerne deltage.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Jeg meget gerne vinde den søde hest. Jeg er sikker på at den vil få det dejligt her hos mig:)

    SvarSlet
  11. Jeg følger og vil blive rigtig glad for hesten

    SvarSlet
  12. Jeg elsker træheste, og har en del allerede. Den her vil passe fint ind i samlingen :)

    SvarSlet
  13. Hvor er den fin :)

    Jeg er med på face og bloglovin

    Mvh Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg følger med både via Bloglovin og Facebook :-)

    /Hersom

    SvarSlet
  15. Herlig hest... skøn og rar ser den ud.
    Jeg vil rigtig gerne deltage.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  16. Den er meget fint
    og må gerne bo hjemme hos mig
    /Mette

    SvarSlet
  17. Ihhh, hvor er den bare fin!
    anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  18. Den er simpelthen så sød!
    Håber jeg vinder den :-)

    /Heidi
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  19. den er da helt fantastisk sød og ville elske at vinde den :)

    håber og krydser fingre for at giveaway-gudinden er med mig her :)

    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  20. Hvor er den fin - ligesom dine andre dyr. Min datter har en hest og en giraf og de er godt gennem gnavede ;-) Så er det ekstra dejligt at vide de er økologiske :-)
    Så hvis jeg vinder hesten bliver den min :-D
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
  21. Åh, den er skøn....vil meget gerne deltage.

    SvarSlet
  22. Dine dyr er helt fantastiske - så jeg er med :-) Krydser fingre for at Hjalte kommer til at lege med hesten :-)

    SvarSlet
  23. Den er virkelig fin - jeg følger med via Bloglovin :)

    SvarSlet