torsdag den 8. august 2013

Der bor en lille dame...

Der bor en lille dame
Inde bag min maves hud
Hun kravler rundt og puffer blidt
Hun vil nok gerne ud

Maven vokser sig så stor
Mens Bjørn han kigger på
Lillesøster gemmer sig
Lidt svært helt at forstå

Og når det så blir vinter
Med nisser jul og sne
Så kommer søster ud til Bjørn
Så kan vi hende se

Vi venter mens du vokser 
Og bliver hel og fin
Vi drømmer om hvem mon du er
Sin egen og dog min

Kom blot så gerne ud til os
Når det engang blir tid
Til vinter blir Bjørn storebror
Mor er jo gravid

5 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke :-) Sikke da en dejlig nyhed :-) Kh

    SvarSlet
  2. Hovsa! Stort tillykke!!! Undrede mig lille smule at du meldte dig til min give away med baby ranke, og nu har jeg forklaring :-D Dejligt at det bliver en pige - så har I én af hver :))

    SvarSlet
  3. Kære Anna, sikke vidunderlige nyheder. Tillykke med graviditeten - hvor bliver det spændende med familieforøgelse. Jeg glæder mig til at følge med på sidelinien.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Tak skal i have! Vi er så glade : D

    SvarSlet