onsdag den 1. maj 2013

Giveaway lige her!


Så er foråret ved at være her og det har vi ventet længe på! 
Det skal fejres med en giveaway!

Det du kan vinde, ja det er sådan set op til dig selv, for jeg udlodder et gavekort til DesignKartellet hvor du kan vælge mellem alle b for Bjørns produkter. Gavekoret er på 200 kr.

Bor du langt fra Brønshøj kan du gemme gavekortet til du engang kommer til København eller du har måske en god ven der bor i området.


Sådan deltager du: 

For at være med skal du følge b for Bjørn enten via facebook eller bloglovin.
Og så skal du ellers bare skrive en kommentar herunder. 

Du må naturligvis meget gerne dele på facebook eller via din blog, men det giver ikke ekstra point.
Denne giveaway bliver også sat op på b for Bjørns facebook side og du kan derved også deltage ved at kommentere på facebook.

Vinderen finder jeg d. 10. Juni.

Jeg håber I har lyst til at være med : )

41 kommentarer:

  1. Super at fejre foråret med en fed give away :-) Krydser fingre, for vil vild gerne vinde et gavekort, så jeg kan købe nogle af dine fantastiske dyr :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også meget gerne være med. Dine dyr er super fine.......

    SvarSlet
  3. Har en søn, som er 9 måneder gammel, og han er vild med dyr allerede. Så er sikker på dine fine dyr ville falde i god jord:-)

    SvarSlet
  4. Jeg elsker dine ting og vil super gerne deltage i din give-away.
    Jeg kommer jævnligt forbi det Københavnske :)

    SvarSlet
  5. Det er så fine ting du laver :)
    Så krydser fingre for at jeg er den heldige vinder :)

    SvarSlet
  6. Ih, hvor vil jeg gerne vinde:). Krydser og følger på bloglovin.

    SvarSlet
  7. Håber at jeg bliver den heldige så min søn kan få fornøjelsen af et af dine fine dyr;0)

    SvarSlet
  8. med :) de er så skønne og elsker det er øko

    SvarSlet
  9. Min bjørn (altså den du har lavet) vil gerne have selskab, så jeg er med.
    Smil fra Signe

    SvarSlet
  10. Følger dig via BlogLovin :-) Og vil da super gerne vinde et gavekort, for du har nogle fantastiske ting :-) så kryder så meget fingre :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  11. jeg er vild med din dyr og håber jeg er heldig jeg følger dig :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  12. Uhhh lækkert jeg er med

    SvarSlet
  13. Jeg deltager gerne.. Er helt pjattet med de girafffer ;)

    SvarSlet
  14. Jeg vil rigtigt gerne være med i lodtrækningen - dine dyr er jeg vild med!

    SvarSlet
  15. Jeg deltager gerne :) de er så fine de dyr

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Den vil jeg gerne vinde -jeg syntes virkelig dine dyr er lækre :)
    Hilsen Lene. leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg ville købe mig fattig i Peg Dolls, de er så smukke

    SvarSlet
  18. Jeg følger med både via Facebook og Bloglovin.
    Og hvis jeg vinder så ved jeg præcis hvad jeg skal bruge gavekortet på!! Nemlig sådan en lækker elefant :D

    hersom(at)mil(dot)dk

    SvarSlet
  19. Jeg vil i hvert fald meget gerne være med :D

    SvarSlet
  20. jeg vil også gerne være med, de er såååå fine..

    SvarSlet
  21. Ja det er et laenge ventet foraar. Jeg er med.

    SvarSlet
  22. Jeg vil meget gerne være med :-)

    Har også delt på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen - tit med udgangspunkt i min egen lille Bjørn.

    SvarSlet
  23. Jeg vil rigtig gerne være med her :-) Jeg er vild med dine dyr og små dukker.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  24. Dine dyr er så fine :-) Krydser fingre! :-D (mette@madvig.dk)

    SvarSlet
  25. Jeg ville elske elske elske at vinde! mvh marie // maries fabrik
    marieerenbjerg (a) gmail.com

    SvarSlet
  26. Uha - nu kan jeg jo håbe på at vinde hos dig;-) - dejligt at I har modtaget sengetøjet. Jeg følger dig via bloglovin og kommer gerne en tur til Brønshøj:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  27. Nej hvor er de bare fine! Ville så gerne have sådan en lille én ind i mit hjem :) Følger via Bloglovin. kiabogwald@gmail.com

    SvarSlet
  28. Wauw - jeg er helt sikkert med :-P

    SvarSlet
  29. Jeg vil da super gerne være med. Tak for tippet ;-)
    hilsen Louise

    SvarSlet
  30. Dine dyr er så flotte- så jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  31. Ihh, dine sager er så skønne! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  32. jeg er nød til at ha en giraf til min datter, så jeg er med. Vinder jeg ikke, så får du helt sikkert en forespørgsel senere ;) ( hov det var vist ikke en heldig bemærkning, så mister du en smule indkomst hvis jeg vinder... nå pyt.)

    SvarSlet
  33. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  34. Det ville være skønt at vinde en af dine lækre ting :)

    SvarSlet
  35. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  36. MIn soen er glad for dyr, saa han vil nyde det Hvis vi vi der.

    SvarSlet
  37. Jeg deltager også lige da jeg elsker dyr og synes de ser rigtig fine ud.. Du er meget velkommen til at deltage i min giveaway på http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/05/giveaway.html

    SvarSlet
  38. jeg er med!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet