onsdag den 17. april 2013

Blomsterpiger, dyr og noget helt andet

Her får I da lige lov at se et par af de mange peg dolls der bor nede i butikken mens de venter på et nyt hjem.


De passer fint til at stå fx. i sættekassen og pynte og har også en god størrelse til dukkehuse m.v.


Prisen pr. stk er 75 kr.


De er alle nålefiltede.


Og ansigtmalingen er naturligvis økologisk.


Kom forbi butikken og se nærmere på de små piger : )


Noget helt andet jeg lige vil nævne er at man (midlertidigt) ikke længere kan kommenterer som anonym. Jeg får simpelthen så meget spam lige nu, så nu gør jeg sådan i en periode. 
 Vil du gerne kommentere og har du ikke en profil, så gør det gerne på facebook. Jeg bliver altid glad for at høre fra jer! 
Hilsen Anna

12 kommentarer:

  1. De er simpelthen så skønne dine små tøse-piger.

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså bare super kære, Anna. Alle som een!

    SvarSlet
  3. De er virkelig søde- du laver så mange fine ting. Kan godt forstå, du er blevet medlem af butikken. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi, jeg er også bare glad for det! : )

      Slet
  4. Hvor er de bare kære <3

    Er helt vild med dine små enkle ansigter. Og så dejligt for dig du er kommet med i butikken :o)

    Pøj pøj med det hele.
    Kh Lise

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare skønne. En skam jeg ikke længere bor i Brønshøj, var ellers lige i nærheden da i åbnede. Har i en netbutik??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Majbrit : )
      Vi har ikke en netbutik endnu, men hvis du gerne vil købe nogle af mine ting, kan du sende mig en mail. Så finder vi ud af forsendelse osv.
      Hilsen Anna

      Slet
  6. Great, jeg kigger mig omkring en dag herinde :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de altså søde, de dukker! :o)

    SvarSlet