tirsdag den 2. april 2013

b for Bjørn og DesignKartellet


Bare lige et par (noget hurtige) billeder fra butikken. 
Jeg var dernede i går sammen med en af de mange søde piger og sætte mine ting på hylderne. 


Der er kommet prismæker på det hele. 
De ser sådan cirka sådan ud.
Nogle er lidt anderledes alt efter om varen er økologisk m.v.


Billederne blev lige taget på min mobil på vej ud af døren, så de er ikke ligefrem i verdensklasse.
Jeg tager nogle bedre senere. Og også nogle af alle de andre lækre ting i butikken.


Og hvis du bor i området, så må du da lige komme forbi.
5a kører fra Nørreport og nærmest lige til døren!

11 kommentarer:

  1. Det ser godt ud! Så stor sortiment du har leveret - imponerende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elena! Ja jeg har jo haft lidt tid til at producere : )

      Slet
  2. Tillykke - endelig! Hvor er det stort Anna. Krydser fletningerne for at dine varer bliver godt modtaget hos kunderne.
    Håber også Bjørn har haft en rigtig god dag i dag! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv! : ) Ja det er fedt! Jeg er meget spændt på om der er nogen der køber noget...
      Bjørn har haft en super første dag i vuggestuen og ville slet ikke hjem igen. Bortset fra at han slog sig ude i sandkassen gik det bare så godt og han glæder sig til at skulle afsted igen i morgen : )

      Slet
  3. hej Anna
    jeg håber du er tilfreds med din første handel i går! :-P
    ...har du været forbi i dag og se, om der er solgt noget?? :-D
    ellers kom på torsdag! ved godt I ikke har mulighed for at blive længe, men et hurtigt kig i salgsbøgerne ku' det måske godt blive til? :-P
    ses!
    mostermolly =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria,
      Det kan du tro jeg er!
      Vi ses i morgen : )
      Hilsen Anna

      Slet
  4. Fine billeder.
    Fine ting
    Fin udstilling.
    Håber du får solgt rigtig meget. :)

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig fint ud, var lige forbi i mandags.
    Pøj pøj med det!

    SvarSlet