onsdag den 13. marts 2013

Vugger

Jeg har lavet 6 vugger. 


Det er første forsøg, så de er jo ikke helt perfekte. Det bliver de nu nok heller ikke i næste.
Her er et par hurtige billeder af to af dem. Den blå er lidt mindre end den rødlilla.


Dukkerne dertil har jeg jo allerede lavet. Det er efterhånden længe siden. Som nogen måske kan huske gik min symaskine i kludder dengang. Nu troede jeg så lige at jeg havde lavet den, men det havde jeg så alligevel ikke. Derfor er de små dyner og puder ikke klar endnu. Det skal de nu nok nå at blive inden April, hvor det hele jo hopper over i butikken.

4 kommentarer:

  1. De er godt nok søde, håber du snart får lavet din maskine.:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :-) Det ses ikke at de ikke er perfekte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det var dejligt at høre : )

      Slet