torsdag den 28. marts 2013

Nye Regnbue Puslespil


Så kom der billeder af de to nye puslespil, der naturligvis følger med over til butikken sammen med alt det andet på tirsdag.

Regnbuerne er håndlavede og økologiske. 
Bjørn har jo lige fået et til sin 2 års fødselsdag. Det er lidt for svært for ham endnu, men han synes stadig at det er sjovt hvis han får (meget) hjælp.

Jeg har lavet regnbue puslespil før, men med den nye maling, er det noget helt andet.
Du kan se de gamle (som også kan findes i butikken) her.

4 kommentarer:

  1. Du har ret - de har et helt andet udtryk... Men meget smukke!

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte Anna!
    Er du ved at være klar til på tirsdag? :-)
    - synes det er spændende og følge med på sidelinjen, har nemlig os en drøm om at starte en butik om maaaaaaaange år :-) men man har jo lov til at drømme! ;-)
    God påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina!
      Ja jeg er ved at være klar. Jeg glæder mig! Og så er jeg jo bare helt vildt spændt på om det sælger eller ej!
      Jeg tror at der dukker mange flere butikker op rundt om i landet som er ligesom Design Kartellet og Smuksak m.v. så du får nok samme mulighed som jeg om et par år når det passer sammen : )

      Slet