fredag den 1. marts 2013

Giveaway og Design Kartellet

Så er der simpelthen giveaway!
For fra 1. April kan både mine ting og også jeg selv findes i skønne Design Kartellet der jo ligger her i Brønshøj. 
Så gik butiksdrømmen i opfyldelse. Og det skal fejres!


Nu har jeg hygget mig lidt med at lave flere små uld dukker. Eller Peg Dolls som de også kaldes.
Så selvom at det mest er mit trælegetøj jeg vil sælge i butikken er der også meget andet og derfor er det disse små uld dukker du kan vinde i min glade giveaway.

Du kan vælge 2 af dem.

Nedenfor er der lidt flere billeder af de 4 forskellige dukker du kan vælge imellem:


En blomster pige.


En solskins/blomster pige.


En ræv og nedenfor en kat som egentlig skulle være en ulv.


Så skriv en kommentar hvis du vil være med og fortæl mig hvilke to dukker du helst vil vinde.
Du skal være bosat i Skandinavien for at være med og så skal du være fast læser på min blog.



Her er reglerne:



1 lod for kommentar + fast læser (skiv din email adresse hvis du ikke har en blog). 

1 ekstra lod for at synes godt om Design Kartellet på facebook.

2 ekstra lodder for at linke til denne giveaway på din blog (brug øverste billede). 

Du kan altså deltage med i alt 4 lodder.
Husk at skrive hvor mange lodder du har.

Vinderen trækkes 1. April. 
Samme dag som b for Bjørn produkterne for første gang kan findes i Design Kartellet. 

Jeg håber at i har lyst til at være med : )


Update:

Du kan nu også følge b for Bjørn på facebookBloglovin eller Pinterest og deltage i denne giveaway.
Du behøver altså ikke være fast læser gennem google friend connect.
Skriv i din kommentar hvordan du følger med : )

27 kommentarer:

  1. hvor er de søde, med på 4 lodder:)

    SvarSlet
  2. Hold op de er fine. 4 lodder (linker når jeg er ved min computer).

    Se evt også min give away om en ergobaby bæresele, hvis du skulle have lyst.

    God weekend.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine - jeg deltager gerne med 4 lodder, og vil da meget gerne vinde en blomster pige og solskins/blomster pige :-)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. 4 lodder på en blomsterpige og en lille ræv :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 2 lodder - Ræven og katten er da for søde :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. ;-D Jeg deltager med 1 lod... og håber seriøst, jeg vinder den "sprøde" blomster pige. Farverne har fuldstændig taget mig med storm...

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare fine, jeg er især vild med blomsterpigen og den lille ræv, de ville helt sikkert pynte i vores vindueskarm. Nu hvor jeg endelig har taget mig sammen til at pakke julepyntet ned, virker vores lejlighed pludselig så tom.
    Jeg deltager med 1 enkelt lod, men håber selvfølgelig på det bedste. Rigtig god weekend, og tak for en god blog :)
    Mvh

    SvarSlet
  8. Sikke søde dukker! Jeg er vild med blomsterpigen og kattepigen!
    3 lodder til mig :o)
    H
    eld og lykke til jeres butik! Håber I får en god modtagelse hos kunder :o)

    SvarSlet
  9. Kære Anna
    Stort tillykke med at du kom med i Kartellet. Du laver bare sådan nogle fine og søde ting, så det er bare fantastisk for dig og for alle os andre at de nu kommer i butikken.
    Jeg er med, med tre lodder.
    Kh Signe

    SvarSlet
  10. Hvor er de skønne og vil helt sikkert gerne deltage.
    Jeg snupper tre lodder og krydser fingre for at blomsterpigen og katten flytter her hjem til mig.

    Og et kæmpe stort tillykke med at drømmen nu går i opfyldelse. Så dejligt for dig.
    Kh Lise

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine, dine dukker! Hvis jeg bliver den heldige vinder, vil jeg helt sikkert byde vintergækkepigen og katten hjertelig velkommen hjemme hos mig.

    Jeg er med på fire lodder og glæder mig til at følge din blog.

    Vh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. 4 lodder og så vil jeg da grumme gerne vinde blomsterpigen og rævepigen. Super flot.. mvh Christina (denkreativeidemager.blogspot.com)

    SvarSlet
  13. Elsker uld og hvor er de bare skønne. Jeg prøver deltage med 2 lodder og hvis jeg er heldig vinder kunne jeg godt tænke mig 2x blomsterpige ( for så vil jeg forære den anden til en som også elsker uld ) .. eller hvis det ikke kan gå an, så blomsterpige og kat.

    Ha en dejlig dag
    Venligst Ketty

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne være med på et lod :) De er virkelig fine og vil pynte så fint i stuen :)

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder, og du er mer end velkommen til at tjekke min blog for en lækker give away.

    SvarSlet
  16. Jeg har liket og er fast læser = 2 lodder. Jeg kunne godt tænke mig blomsterpige og ræv. :-) de er SÅ nuttede! Held og lykke til alle! Min mail er: Sofiepio@hotmail.com. Kærlig hilsen Sofie

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 3 lodder - du laver sådan nogle fine ting! Hvor er du bare dygtig. Hvis jeg nu er heldig kunne jeg tænke mig en blomsterpige og en ræv.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  18. De er da bare saa flotte. D 1 april er min foedselsdag, saa jag maa altsaa bare vaere med og proeve lykken. Bor godt nok i Frankrig, men har dansk co add.
    De to nederste er for skoenne. Haaber jeg er heldig.

    SvarSlet
  19. to lodder, kunne godt tænke mig at vinde de to solskinspiger :-)

    millermus(at)gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg er med med 2 lodder

    http://kingbo.dk/category/blog



    SvarSlet
  21. Jeg deltager med to lodder og vil rigtig gerne vinde de to blomsterpiger :-)

    SvarSlet
  22. Ih hvor er den hvide blomsterpige og ræven bare søde :) mvh. danielle.berlin@hotmail.com

    SvarSlet
  23. jeg er med på 2 lodder!
    og hvis jeg er heldig: en blomster pige og en ræv til mig!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  24. Happy Easter!
    Also I would like sign up for this super candy.
    I like sunshine and cat dolls:)
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  25. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    I like Green!
    3 lodder
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    SvarSlet
  26. Hejsa jeg deltager med et lod og er helt pjattet med vintergækken. Min email mosterskuffert@hotmail.dk

    jeg har selv en give away med en hæklet påskekylling. kig gerne ind på min blog www.mosterskuffert.blogspot.dk

    hilsen Diana

    SvarSlet