søndag den 17. marts 2013

En smal sag (hvad synes du?)

Nu havde jeg egentlig tænkt mig at vente med at lave elefanter og andre lidt bredere dyr, til jeg fik skaffet noget bredere træ til dem. Men jeg lavede lige en enkelt elefant alligevel bare lige for at have en til butikken.
Den kan du se lige her på billederne.


Men måske er det i virkeligheden ikke så tosset at den er smal, for små børnehænder, som dyrene jo er til, kan ikke holde så godt om en tyk elefant som de kan en smal. Så måske er en smal elefant lige sagen!


Hvad synes du?


12 kommentarer:

  1. jeg synes den er meget flot og godt lavet :)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig flot.. Vild med dem selvom jeg ikke er et barn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var dejligt at høre! : )

      Slet
  3. Den er superflot.... Generelt er jeg bare helt vild med dine små dyr! Snitter du dem i hånden?
    Kh. Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla. Jeg laver dem i hånden, men med sav og sandpapir mv. ikke kniv : )

      Slet
  4. Åh, Anna - din træelefant er da også bare for skøn! Jeg er meget imponeret over dine fine trædyr. /Christine*

    SvarSlet