mandag den 25. marts 2013

Dukker til Bjørn

Bjørn har fødselsdag i morgen. 
Vi holdt fest i går med familie, venner, kage og gaver. 
I morgen skal han selvfølgelig også fejres.

Her vil jeg bare lige vise nogle små enkle dukker jeg har lavet til ham.
Han er nemlig ret interesseret i mine peg dolls, men det der nålefiltede får han meget hurtigt ødelagt, så nu har jeg i stedet malet fire små trædukker til ham.
De er helt enkle uden arme og ben og jeg er sikker på at han bliver vild med dem.


Udover de små dukker får han som sagt også en vugge til sin lille dukke og så er jeg lige ved at gøre et regnbue puslespil færdigt til ham. Jeg laver to ekstra til butikken samtidig og de er med den nye maling (i samme farvestil som dukkerne her). Jeg synes selv at de er blevet ret fine.
Dem kommer der billeder af ganske snart.

Og ja, undskyld den dårligt billedkvalitet. Jeg ønsker mig sådan et kamera, men man kan nok ikke betale med trælegetøj, så det må vente lidt endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar