onsdag den 20. marts 2013

Dukker i Vugger

Så blev de færdige!


Det har været længe undervejs fra jeg startede på dukkerne.
Der er 6 dukker i vugger med sengetøj her.
Dukker har jeg jo mange flere af.


Den første vugge er til Bjørn der har fødselsdag lige om lidt. 
Dukken er hans egen og var faktisk den første af de små dukker, som jeg lavede for efterhånden længe siden. Siden lavede jeg også dukker til min mødregruppe og så disse til butikken.


Der er tre store og tre små vugger. Der er nu kun lidt forskel på størrelsen og de små er faktisk blevet bedst da de vugger bedre end de store gør. 
De tre første er de store.


Det kræver stadig meget øvelse før de bliver rigtig gode, synes jeg.
Især det der med at sy er jeg ikke ligefrem verdensmester i. 
Så de har alle deres små særheder, men det er jo også noget af det sjove ved at købe håndlavede ting.


Vuggerne er økologiske.
Det er stoffet ikke, men det er til gengæld næsten al sammen genbrug.


De fem vugger med dukker der er tilbage når Bjørn har fået sin, hopper med alle de andre ting og sager over i Design Kartellet så snart det bliver April.


Så kom endelig forbi hvis du en dag befinder dig nær Brønshøj!

5 kommentarer:

  1. Ih altså, flere skønne ting fra din hånd!
    Så kære

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet fine,
    tænk at have så små børn, der ville syntes det var fantastisk med sådan een.

    SvarSlet
  3. Tusind tak skal I have! : )

    SvarSlet