fredag den 8. marts 2013

Bare lige lidt påske

Da Bjørn og jeg var ude og gå blæsevejrs tur i formiddags kom vi lige til at gå ind i både genbrugsen og hos Dikkedar. Noget af det dejlige ved de små butikker vi har her i Brønshøj, er de søde mennesker der ejer dem/arbejder der. Jeg synes altid at jeg bliver mødt af glade varme mennesker og det gør jo også en forskel at jeg har en lille lækker Bjørn med. Han er svær ikke at smile til!

Hos Dikkedar er der naturligvis masser af påske lige nu og jeg kunne ikke stå for de lækre farver disse æg har. Så har vi også lidt pynt selv hvis vi ikke når at lave noget.


Og hos de søde damer i genbrugsen er der også gang i påsken. 
Se lige nogle søde postkort jeg fandt. 2 kr stykket er lige til at overleve og jeg købte en hel stak.


Vi endte med at gå ned og besøge Isbjørn (= på Cafe Staalvand) da vi var lige ved at flyve væk i det vilde blæsevejr. Vi prøver ellers på at holde os fra cafeen da mine penge forsvinder meget hurtigt derinde... Men nu var det længe siden så det var ok besluttede jeg og Bjørn var ganske enig, for på Staalvand har de legetøj og Isbjørn og kaffedamen er der.
Udover Rosindamen (damen nede i helsekosten der giver rosiner) er kaffedamen Bjørns ynglingsdame i Brønshøj. 

6 kommentarer:

  1. Sikke noget sødt påskepynt :)
    God weekend
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte påskeæg! Postkortene er også søde :o)
    Det blæser kraftigt også her...
    God weekend!

    SvarSlet
  3. Sikke en hyggelig og udbytterig blæsevejrstur i har haft. God weekend!

    SvarSlet
  4. Lyder som en hyggelig formiddag :-) Dejlige ting, du fandt dér :-)

    Kig evt. forbi min blog i morgen, lørdag. Har en lille ting i ærmet ;-)

    God weekend, Karina

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne postkort. Det lyder som en skøn dag i har haft Bjørnen og dig:-)
    Go' weekend
    Kh Camilla

    SvarSlet