søndag den 24. februar 2013

Z for Zoo

Nå så blev Y også sprunget over. Jeg kom simpelthen ikke til det i går.
Her sker ikke en hel masse, men der er en masse spændende på vej.
For eksempel snakkede jeg Bjørns fremtidige vuggestue i går og han har fået en plads fra 1. April ligesom vi ønskede det. Det i sig selv er jo spændende efter 2 år hjemme med mor.
De andre spændende ting vil jeg først fortælle om senere.


Nu skal vi først til dagens bogstav og vi er kommet helt til Z:

Vi havde egentlig tænkt os at vente, men endte alligvel med at rende i Zoo på en noget proppet lørdag tilbage i efterårseferien. Altså zoologisk have var proppet og alle var der for at se på isbjørnene. 
Så vi måtte vente i kø på at komme ind og de lukkede kun et bestemt antal ind af gangen.
Men NØJ hvor var det ventetiden værd! 
Man kan godt forstille sig at det er lidt vildt at se isbjørnene komme svømme lige på den anden side af ruden, men det overgik mine forventinger. Sikke en oplevelse!
Jeg glæder mig til at komme tilbage på en helt almindelig hverdag hvor alle i andre er på arbejde, så der ikke bliver maset og skubbet og skyndet på os.


Isbjørnen her har lige fået et "lækkert" hestehoved at guffe. Mums.


Denne isbjørn havde placeret sig ovenpå glastunnelen, så vi fik lov til at gå under den på vej ud.


Og man kan ikke tage i zoo med Bjørn uden lige at sige hej til tigerne, selvom at de altid (synes jeg) kigger så sultent på os.

1 kommentar:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud :-)
    Glæder mig os til at se det en anden dag altså isbjørnene :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet