mandag den 18. februar 2013

R (skulle have været) for Ræv

Phew det er altså lidt stress at skulle skrive et indlæg hver dag! Jeg har nogle ræve færdige og det var planen at i dag skulle handle om dem. Men de der billeder har ikke taget sig selv, så det blev altså ikke lige til noget.
Jeg er både lidt syg og har travlt med at slibe slibe slibe trædyr og at læse om moms, skat og foreninger. Det er vist på kinesisk, for jeg forstår det i hvert fald ikke. Køkkenet er dækket af træstøv og jeg tænker på at jeg skal have fundet mig et værksted, for det går jo ikke på længere sigt.

Så i dag handler om absolut ingenting.

6 kommentarer:

  1. God bedring :)
    Håber da du viser dine ræve en anden dag!
    Synes os legen er ved at være lidt stressende, men mest fordi det er jo ikke sjovt og skrive noget uden man har noget og vise! :(
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Rævene kommer naturligvis en anden gang : )

      Slet
  2. Hold en pause! Det gør jeg også selv - i dag fx fordi jeg ikke blev færdig med det der skulle have været R-indlægget ; ) En leg skal jo ikke give stress ;o) så lad være med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo bare fordi man gerne vil være med hver dag at det giver stress : )

      Slet
  3. Pyt, det er altid godt at have "en ræv tilgode"......

    SvarSlet