torsdag den 14. februar 2013

N for Noget sødt

Gør i noget specielt ud af Valentines day? Vi gør ikke, men jeg kan vist heller ikke påstå at vi er det mest romantiske par i verden. Vi glemte for eksempel vores 2 års bryllupsdag tilbage i November og måtte blive mindet om det da vi om aftenen fik en sms fra Bjørns gudforældre der ønskede os tillykke.


Så dagen i dag bliver ikke gjort mere særlig end alle de andre og herhjemme står den som altid på en opvask jeg ikke gider tage, et gulv jeg ikke gider støvsuge og alt det der andet der hører til når man leger far, mor og b(j)ørn.

Jeg har nu fået dette fine kærlighes-æble af manden min og så har Bjørn tegnet et flot valentines kort til sin far, men det får i ikke et billede af, for manden kigger sikkert herind før han kommer hjem fra job.

2 kommentarer:

  1. Det var da en sød gave han har fundet på :o) Synes ikke at man skal gør ret meget ud af dagen - små ting er lige noget :o)

    SvarSlet
  2. Fin gave :-) Vi gør heller ikke noget ud denne dag!

    SvarSlet