mandag den 11. februar 2013

K for Kan du gætte hvem jeg er?

K kan jo næsten ikke stå for andet nu hvor det lige har været fastelavn.
Bjørn og jeg slog katten af tønden med mødregruppen i går.
Det var et stort hit, synes alle drengene, at få lov at slå løs på tønden.
Hårdt slår sådan nogle små unger på snart to år dog ikke og det tog noget tid at få slået bunden ud på paptønden. 
At få slået tønden helt ned, måtte vi helt opgive.


Som jeg skrev i går, er min symaskine jo i stykker, så det blev ikke til et hjemmelavet kostume i år.
I stedet blev Bjørn iklædt en fin kjole, gamacher og spænde i håret. 
En yndig ung pige er han til fastelavn i år.


Kjolen er fin, synes Bjørn, for der er katte på.
Hårspændet det er dog ikke særligt populært og skal sniges på når han har travlt med noget andet.

Kan i gætte hvem der blev kattedronning? 
Det gjorde Bjørn naturligvis : )


13 kommentarer:

  1. Kan godt huske de tønder i pap - smadder smarte til små børn, men nærmest umulige at få ned :o)

    Min den ældste blev kattekonge i år - stolt som en pave, indtil han synes hunden skulle prøve kronen.. nu ligger den i skraldespanden :o/

    Ha en dejlig dag - med eller uden en pige i huset ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er ret fine. Vi prøvede faktisk ikke engang på at slå den ned, for de små unger puffede bare til tønden med ders små slag og syntes at det var sjovt at få den til at gynge, så bare at få den bund slået ned, tog et godt stykke tid!
      Sejt med kattekongen! Ærgerligt med kronen. Bjørn gider slet ikke have sin på, så den skal nok holde længe...

      Slet
  2. hvor er han kær- ikke sikkert han er stolt af det billede når han fylder 6 år :-) kan pt mærke på Pernille at det er slut med foto af nuttede småbørn med bare numser- det er der ingen der må se- vildt så hurtigt blufærdigheden kommer- for lidt siden fik jeg at vide at mine kys var for snaskede!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja jeg håber ikke at hans venner til den tid finder min blog... Uh jeg gruer for den tid hvor han ikke længere vil kysse og kramme. Så må jeg få mig en hund ; )

      Slet
  3. Hej - jeg har lige kigget lidt på dit trælegetøj; Vil du fortælle lidt mere om træ-ræven, str og pris?
    Mvh Annette

    SvarSlet
  4. Og så fandt jeg din mail :-)
    Jeg skriver til dig på den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din mail : ) Jeg svarer på den i morgen.

      Slet
  5. Hvor er han sød
    ...og til det med børn der ikke vil have kys... det er så hårdt...vi var nød til at få en efternøgler ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det er også en god løsning : )

      Slet
  6. Haha hvor er han sød som pige :-D
    Det var da en skøn idé som udklædning :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet