tirsdag den 26. februar 2013

Ø for Ønsker?

Min lille bitte Bjørn som næsten lige er kommet til verden, synes jeg, samtidig med at jeg ikke rigtig kan huske hvad det hele drejede sig om før han fandtes, fylder snart 2 hele år!
Han har fødselsdag lidt for tæt på jul, hvis du spørger mig og jeg kan ikke finde på nogle gode ønsker.

I har jo også børn (de fleste af jer) og mange har allerede fejret en eller flere 2 års fødselsdage. Så kom da lige med jeres gode ideer! Hvad er/var et hit hos jer til den 2 årige?

8 kommentarer:

  1. Tillykke med den snarlige fødselsdag :-)
    En bondegård, dyr og alle mulige slags køretøjer var et hit hos os....
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er også et hit her, men det har vi bare allerde. Dyr og bondegård laver jeg jo selv... : )

      Slet
  2. Køkken med tilbehør, små kufferter med dyr, kande + kopper til at lege cafe, duplotog, store farverige pegebøger, god musik og børnevenlig cd afspiller, scooter/løbecykel (og en lang plastikslange, så man kan "fylde benzin" på), musikinstrumenter/raslesager...
    god fødselsdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for gode ideer : )Løbecykel har jeg også tænkt på, men han er ikke spor klar til den endnu, så det venter lidt.

      Slet
  3. Svar
    1. En pind er faktisk en rigtig dårlig gave, synes jeg : S

      Slet
  4. Min Kristoffer fik en løbecykel og der gik faktisk ikke så lang tid før den var ret spændende. Og ellers fik han mest bløde pakker. Der var alt for mange ting at arve efter hans ældre søskende, så han ville være druknet i legetøj :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja bløde pakker har vi også meget mere brug for her. Synes bare det er kedeligt for ham at pakke dem op...

      Slet