mandag den 4. februar 2013

D for Designers Punktum?

Det gik meget godt lige til det ikke gjorde det mere. Vi havde ellers håbet at der ikke gik mere end et par måneder før vi kunne åbne butikken, men sådan skulle det ikke blive og nu er der lige pludseligt langt til målstregen.
Vi er ikke så mange tilbage som vi var for kort tid siden og der er mange ting os der er tilbage ikke har styr på (endnu).
Så nu er det tid til at læse på lektien, lære nye ting og tid til at finde nye ansigter med samme drøm.

Har du også en drøm om at åbne butik eller kender du nogen der har, så skal du endelig skrive og høre hvad det egentlig er vi har gang i. Og hvis ikke, så glæder vi os bare til at se dig i butikken når den engang bliver til virkelighed.


Gad du bare rigtig godt eje nogle af mine dyr og kan du slet ikke vente så længe som det tager os at få gang i butikken, så send mig da bare en mail!


7 kommentarer:

  1. Åh jeg ønsker sådan for jer at Designers Punktum snart bliver en realitet Anna.

    SvarSlet
  2. Håber for jer at der er nogle flere der melder sig til, så i kan få jeres drøm opfyldt :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Dit trælegetøj er vildt inmponerende- og så minder det mig om de trædyr som vi arvede fra min far og legede med da jeg var barn- Håber jeres drøm komme til at gå i opfyldelse!

    SvarSlet
  4. Lyder spændende med en butik - og så fine ting du laver.
    Håber for dig at drømmen bliver virkelighed.

    Og du har da også den kæreste dreng i din nærhed :o)
    Skønt indlæg med B :o)

    Kh Lise

    SvarSlet
  5. Øv at I nu mangler nogle, men jeg håber at I finder en løsning, så I snart kan komme i gang - du er vildt god til det dér legetøj - det må være sjovt at kunne.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Øv hvor er det ærgerligt at det er gået i hårknude.
    Håber for jer der er tilbage, at I finder en løsning, så I kan realisere jeres drøm.
    Den er nemlig rigtig god.

    SvarSlet
  7. Tusind tak for de søde kommentarer! : )
    Det skal nok blive til noget, det tager bare lidt længere tid og lidt mere arbejde.
    Hilsen Anna

    SvarSlet