lørdag den 2. februar 2013

B for Bjørn (naturligvis)

Bloglegens anden dag starter med B: 


Bjørns blå bog: 

Navn: Bjørn
Forældre: Mor og far
Elsker: ambulance, rutsjebane, isbjørn, at grine, rive i hår, kilde mor, hoppe i vandpytter.
Bryder sig slet ikke om: at sove, børste tænder og få overtøj på.
Gider ikke: spise selv, få skiftet ble.
Vil gerne: synge, smide skrald i skraldespanden, spise rosiner og vaske op.
Hobby: togbane, rutsjebane, kuglebane, bibliotek og cafe.
Ynglings musik: Hallelujah (Jeff Buckley), Lille Peter Edderkop og Jeg elsker dig (Pyrus).

Det siger mor om Bjørn: Mor ææælsker Bjørn!
Det siger far om Bjørn: Good baby.
Det siger underboen: Shh!!!
Det siger han selv: Bjørn er Bjørn.



11 kommentarer:

  1. Hahahaha - der trak jeg lige på smilebåndet - hvor gammel er Bjørn? Vi har altså også en der ikke bryder sig særlig meget om at sove, men det er heldigvis bedre end da hun var helt lille.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dejligt : ) Han fylder 2 år om et par måneder. Her er det også blevet bedre end det har været, men det siger heller ikke så meget...

      Slet
  2. Hehe, skønt indlæg. Og ja det kunne næsten ikke være andet hos dig i dag! : )
    Sjov bemærkning med underboen *fniz* god lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes også at det var mit eneste valg : )

      Slet
  3. Hvor er han sød :)
    Sikke en god idé med "den blå bog" måske jeg skulle lave den ved Bogstavet D, om David :D
    God lørdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Jaaa gør det. Det vil jeg gerne læse : )

      Slet
  4. Ha ha ha! Sikken sødt og sjovt indlæg! Spændende ting har vi fået at vide om ham ;o) Smilede især til hvad siger underboen :o)) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg glad for : )

      Slet
  5. Søde lækre Bjørn :-) mon ikke underboen også har et svagt punkt for Bjørn, et eller andet sted?

    SvarSlet