onsdag den 9. januar 2013

Jeg en gård mig bygge vil...

Så det har jeg gjort! 
Her er lidt billeder af Bjørns bondegård. 
Den er naturligvis ganske håndlavet og økologisk.


Bjørn fik bondegården i julegave i mandags, hvor vi som jo fejrede orthodox jul.
I løbet af december har han fået flere af dyrene til.
Og nogle havde han jo i forvejen.


Det har taget ret lang tid at lave den og jeg har fået en del hjælp af min kære moder, både fordi jeg jo har været indlagt og derfor ikke har måtte så meget, men også fordi det bare er svært at save og slibe helt lige når man ikke er så øvet i faget.
Nu er den færdig og Bjørn er glad for den, især dørene til båsene, som kan åbnes og lukkes.


Jeg overvejer at lave noget ligende til at sælge i butikken. 
Derfor vil jeg gerne høre hvad i synes!

8 kommentarer:

  1. Jeg synes det er så fin. Og det kan man heldigvis også se at Bjørn synes. Det ser ud til at være et stort arbejde - men flot! :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Små børn vil elske det - og ders forældre også.

    Hilsen Bodil

    SvarSlet
  3. Det er mega, mega fint!! Wow - tænk at ens børn havde en mor som kunne det ;)

    SvarSlet
  4. Mormoderen synes den er blevet meget, meget flot!

    SvarSlet
  5. Super flot gård - og som Bjørn, er jeg vild med dørerne i båsene :-)

    SvarSlet
  6. hvor er den fantastisk - jeg er helt solgt i den, og ville elske sådan en til min datter...

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin! Super ide med de små båse med låg til dyrene! Som prikket over Iet :o) Tror at det vil gå som varmt brød hvis det skal sælges :o)

    SvarSlet
  8. Tusind tak skal i have! Det er jeg glad for høre : )
    Så vil jeg lave til butikken også.

    SvarSlet