tirsdag den 29. januar 2013

Frivillig reklame


 Som jer der følger med herinde ved, har jeg haft en del problemer med min maling og lak til trælegetøjet. Men for ikke så længe siden fandt jeg jo noget nyt maling og det fungerer bare lige som det skal. Det er naturligvis økologisk og af mærket Auro, som forhandles af Økomaling.dk.
De har alt slag maling, rens, lak, olie mv. til træ, metal, vægge osv. Man kan finde produkter til hvert et formål hos dem. Og så er det hele økologisk.

Derfor vil jeg gerne fremhæve dem her, for det er nemlig svært at finde nogle ordentlige produkter uden alt muligt skidt, når man skal male, lakere osv. Og især hvis man, som jeg, bruger malingen til legetøj til små børn, er det utroligt vigtigt at det er hundrede procent i orden.
Og det er det hos økomaling.dk.
De har desuden en komplet indholdsfortegnelse på alle deres produkter og her ser man ikke alle de der mystiske ord som man skal være ekspert på området for at forstå.
Det er gode produkter uden hemmeligt skidt. Læs mere her.

Du kan se den maling jeg bruger lige her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar