onsdag den 26. december 2012

Min første sættekasse!

Det er bare en julegave til min niece og ikke til salg i butikken.



Jeg kan ikke rigtig finde ud af om man må bruge andres ting (altså Peter Plys, Smølferne osv.) når det skal sælges. Det tænker jeg umiddelbart at man ikke må, men jeg synes bare at så mange gør det herinde. Nogen der ved noget om det?


Jeg har købt rammen i Søstrene Grene. Billederne er fra en lille bog om Tigerdyr jeg fandt nede i genbrugsen.
Så har jeg bare målt rummene op og klippet billederne til.
Rammen er malet orange med tigerstriber og så er billederne limet ind.
Rigtig nemt.

4 kommentarer:

  1. Den er da SÅ fin. En rigtig Tigerdyrs-sættekasse. Bragte den lykke? : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv : ) Vi holdt ikke jul sammen, så jeg ved det faktisk ikke... Men jeg håber det, for den kan jo ikke byttes ;)

      Slet
  2. Den er så fed :) Ved heller ikke lige noget om, om man må bruge dem til salg :/

    SvarSlet