lørdag den 22. december 2012

Bjørnelavede kort

Vi er jo noget kreative hjemme hos os, men Bjørn er alligvel lige ung nok til selv at lave gaver endnu.
Så nu har han lavet til og fra kort i stedet. 
Princippet kender de fleste herinde allerede og det er selvfølgelig også her i blogland jeg har fået ideen til den hæklede kant.


Bjørn har lavet nogle fine tegninger og jeg har klippet dem ud i cirkler i forskellige størrelser.
Vi har lavet en del flere end dem du ser her, men jeg tog billederne før jeg var færdig med at hækle kant.
På til og fra kortene, har jeg klippet cirkler ud og limet et ekstra stykke karton bagpå.
Så har jeg lavet huller og hæklet.


På de tre mindste herover, har jeg limet to tegningner sammen og dem har vi hængt op i vinduet som julepynt.
På den måde har Bjørn også været med til både gaver og pynt.

11 kommentarer:

  1. Sikke en rigtig fin idé. Hvor er de bare søde Anna. Glædelig jul til jer : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv! Rigtig god jul til jer også : )

      Slet
  2. Fine! Flott at barna kan vere med på pakkelappproduksjonen også:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak : ) Ja det er lidt finere når sønnen også har været med : )

      Slet
  3. Hi hi Han er god! En god ide til til og fra kort :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elena, vi kiggede lidt efter kortene jeg fik af dig dengang vi lavede pakkeleg : )

      Slet
  4. Skulle lige til at skrive at de da også kunne bruges til julepynt, men så at du allerede havde fået den ide selv. Jeg synes de er fine og de klæder hinanden.
    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Signe, ja det er simpelthen så fint at have julepynt i vinduet som Bjørn har været med til at lave! Jeg bliver helt glad hver gang jeg ser dem : )
      I må også have en rigtig skøn jul! : )

      Slet
  5. Ej en rigtig god ide..!!! De er super søde.. Rigtig god jul til dig og din familie..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line og rigtig god jul til jer! : )

      Slet
  6. Ej hvor er de søde, god ide :) God jul til dig og dine.

    SvarSlet