torsdag den 1. november 2012

Så har vi en vinder!

Tusind tak til alle der har meldt sig til min giveaway! Det er rigtig dejligt at opleve at der er interesse for mit trælegetøj. 
Som sagt er dyrene håndlavede og økologiske. Jeg er stadig i gang med at finde ud af hvordan de bliver allerbedst og dyrene her i giveawayen er kun et skridt på vejen. De er fine, men ikke perfekte endnu.
I det nye år åbner vi butikken Designers Punktum et sted i København og der vil man kunne købe mine trædyr og meget meget andet. 
Så hvis du ikke er den heldige vinder, kan du altså stadig få fingrene i dyrene. 
Snart kommer der også flere nye dyr, puslespil og andet lækkert. Det kan du følge med i her på bloggen.
Så jeg håber at i vil blive ved med at læse med herinde og mon ikke der også snart kommer en lille julegiveaway. 


Vinderen er Synne med den skønne blog Pust til Mælkebøtten.
Tillykke med det. Jeg sender straks en mail afsted til dig!

4 kommentarer:

  1. Øv... Men stort tillykke til Synne

    SvarSlet
  2. Jubiiiiiiiii :). Hvor ér jeg heldig altså.
    Sikke et fantastisk vind.

    Tusinde tak :).

    SvarSlet