mandag den 5. november 2012

Så er gaverne klar til at blive sendt afsted!

Nu lyder det måske sådan lidt pralende at lave et indlæg om de gaver jeg har sender afsted til Mette og Mies julegaveindsamlinger. Men jeg skriver det nu bare for endnu engang at gøre opmærksom på årets gode julegerning. Du kan nemlig sagtens nå det endnu.
Send en gave (eller flere) til børn der er indlagte i julen.
Det er da en skøn ide!


Her er mine tre gaver til Mettes indsamling.
Læs mere i linket over eller tjek mit indlæg her.


Og her tre gaver til Mies indsamling.
Lysestagen har min kære moder lavet.
Denne indsamling er specifikt til børnene på Epilepsihospitalet.
Læs mere i linket over eller tjek mit indlæg lige her.

2 kommentarer:

  1. Virkelig fine ting du har lavet.
    Kunne du måske lave en træ elefant?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak : ) Hvis du kigger oppe i menuen under trælegetøj, er der et link til en elefant. Jeg har ikke lavet flere af dem (da jeg ikke har det perfekte træ til det), men de kan sagtens bestilles.

      Slet