tirsdag den 20. november 2012

Jule Giveaway!


Jeg kom jo til at snakke om en lille julegiveaway for et stykke tid siden.
Da jeg ikke når at lave noget vildt julet jeg kan give væk, bliver det trædyr igen. Ikke så julet, men de kan jo bruges til julegaver, så lidt julet er det vel alligevel.
Du kan vælge mellem en hest og en bjørn. Disse to er ikke økologiske i lakken, da jeg ved en fejl kom til at bruge alm. lak. Men så kan de jo bruges til sætterkassen eller andet, hvis man går meget op i det.

Så skriv en kommentar hvis du vil være med og fortæl mig om du helst vil vinde hesten eller bjørnen.
Du skal være bosat i Skandinavien for at være med og så skal du være fast læser på min blog.


Her er reglerne:

1 lod for kommentar + fast læser (skiv din email adresse hvis du ikke har en blog).

3 lodder for kommentar + fast læser + link til denne giveaway på din blog (brug billedet over).

Husk at skrive hvor mange lodder du har.


Vinderen trækkes 15. december. 
Så kan du nå at bruge den som julegave.

Jeg håber at i har lyst til at være med : )


35 kommentarer:

  1. Springer lyn hurtigt på med 3 lodder for det kunne være SÅ fedt at vinde din fine hest.
    Hygge Luise (riis-riis@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. Jeg vil med glæde deltage i din giveaway :o) Håber at vinde en hest.
    3 lodder til mig - jeg linker... :o)

    SvarSlet
  3. 3 lodder til mig. Min datter vil blive MEGET glad for hesten, så den vil jeg gerne vinde. Jeg kan rigtig godt lide dine dyr :)
    Hilsen lene (lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
  4. Bjørnen :)1lod til mig.

    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg syr jo bamser, så bjørnen til mig :) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, tak :)

    Hilsen Pia

    SvarSlet
  6. Deltager gerne med 1 lod. Syntes de er fine begge to, så hvis jeg vinder skal det være en overraskelse hvilken en der ankommer :-) annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  7. Jeg vil gjerne ha en bjørn, om jeg skulle være så heldig å vinne:) 3 lodder til meg, takk:)

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med dine dyr, så vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. og jeg vil gerne have bjørnen, Hvis jeg er den heldige :-)

      Slet
  9. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod, følger dig både via bloglovin' og gfc :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder:-) Vil gerne vinde hesten.

    SvarSlet
  11. 3 lodder til mig - og en bjørn er ønsket herfra :)

    Kig også gerne forbi mine 3 give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html

    SvarSlet
  12. jeg er vild med bjørnen, 1 lod:)

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 3 lodder.
    Jeg vil meget gerne vinde hesten :)

    Kig gerne forbi min blog http://www.bardusenmusen.blogspot.com/, der er ikke så meget på siden endnu, men det kommer der ;)

    SvarSlet
  14. jeg deltager med et lod og ønsker mig bjørnen

    SvarSlet
  15. Jeg deltager sørme gerne med et lod :) og er også lidt hooked på bjørnen

    SvarSlet
  16. jeg nupper 3 lodder
    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  17. Jeg er med med 3 lodder og er helt vild med bjørnen!!

    SvarSlet
  18. Jeg nupper 1 lod :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  19. Deltager med 1 lod, og tror jeg helst vil vinde hesten, men de er begge flotte :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med et lod og takker ja til en bjørn, hvis jeg bliver udtrukket som vinder :)

    SvarSlet
  21. De er så skønne dine dyr - Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :0)

    SvarSlet
  22. Som tidligere sagt (skrevet) er jeg vild med dine dyr - især Bjørnen. Måske er jeg heldig denne gang. 3 lodder tak

    SvarSlet
  23. Åh den vil jeg meget gerne vinde. Helst bjørnen, som bare er så fin!

    SvarSlet
  24. prover lykken med 1 lod
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  25. B som bjørn er lige mig... Jeg elsker den lille bjørn, og hvis jeg er den heldige så er det den jeg rigtig godt kunne tænke mig. Jeg deltager med 1 heldigt lod :-)
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  26. De er meget fine og jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod :-) Jeg håber på, at der kommer en hest i min retning!

    SvarSlet
  27. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod og vinde den fine hest.
    god weekend.
    KH Mette

    SvarSlet
  28. Uh, det er svært at beslutte sig, men jeg vil vælge bjørnen, hvis jeg vinder. Den er vildt fin - og ville pynte i lejligheden!!

    SvarSlet
  29. Hvor er det dog bare nogle fine dyr! Jeg vil meget gerne være med på 1 lod, og ville elske at vinde bjørnen. :)

    Kh Annette.lundgaard82@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil rigtig gerne vinde bjørnen :) glædelig jul

    SvarSlet
  31. Jeg vil meget gerne prøve lykken ! Har nemlig forelsket mig i hesten :) 1 lod tak :)

    SvarSlet
  32. 1 lod til mig...

    jeg er til bjørnen

    joan5370@gmail.com

    SvarSlet