torsdag den 29. november 2012

14 små dukker

Så er 14 af de 20 dukker færdige.


I mellemtiden er min symaskine gået i stykker. Den kan i hvert fald kun sy kludder. Derfor mangler tre dukker huer og de tre sidste, lidt større dukker, har jeg ikke kunnet finde det rigtige stof til.
Så selvom at dette projekt startede med at jeg ville lave en nissedukke til Bjørn, er nissen en af dem der ikke er blevet til noget endnu og jeg har travlt med så meget andet, så den må han vente med til næste år.


Disse 14 er lavet med forskellige stofrester jeg havde liggende.
De har fået forskelligt hår og nogle har kun huer.
Nu skal jeg til at lave vugger til dem og sengetøj... når jeg får tid. Der er jo så meget at nå når det lige om lidt er december.


Og så kommer der selvfølgelig også en DIY til dukkerne ganske snart.


9 kommentarer:

  1. Hej Anna, hvor er de bare søde... ih, har ikke fulgt med længe, fordi jeg er så fortravlet med arbejdet... vil prøve at følge lidt mere med hos dig også, for jeg føler, jeg går glip af så mange fine ting, du viser frem...

    De kærligste hilsner - og måske et blog-træf i KBH's området snart?? I det nye år måske? Blot en tanke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak : ) Og jaaa, du må sige til hvis du melder dig til noget : )

      Slet
  2. Det er da helt og aldeles fantastisk hvad du kan kreere

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gået på steinerskole ; )

      Slet
    2. Åhh ja det forklarer jo en del :-)
      Jeg bliver helt misundelig

      Slet
  3. Hvor er de skønne! Jeg havde sjovt nok også planer om at lave nissedukker til børnene, som jeg måtte droppe på grund af tidsnød. Det kunne ikke nåes her inden december begynder, hvilket ellers var planen. Men næste år...

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den der tid der ikke er nok af. Jeg tror jeg skriver det på ønskelisten ; )

      Slet