mandag den 22. oktober 2012

Flere dyr du kan vinde

Så kom en hest og en bjørn mere til verden og dem kan du selvfølgelig også vælge en af hvis du går hen og vinder min giveaway som trækkes d. 1. november. Klik ind på linket hvis du ikke allerede har meldt dig til.


Disse to har både fået voks og lak (begge økologisk), som umiddelbart ser ud til at fungere bedre end blot lak (som de andre dyr fra giveawayen). Jeg er jo stadig i gang med at teste og finde ud af hvad der er bedst. Det økologiske er nemlig ikke så effektivt som jeg havde håbet. Men jeg håber at jeg får det til at fungere, for alm. lak og legetøj hører ikke sammen.


Selvom at det et stort arbejde at lave dyrene, så er det sværeste alligevel at tage nogle ordentlige billeder af dem. Det er ikke lykkes spor godt denne gang, men her har i dem alligvel.


6 kommentarer: