lørdag den 13. oktober 2012

Et par bukser mere

Tiden flyver bare afsted her hos os og der er så meget vi ikke når og de ting vi når, når jeg ikke at få taget billeder af og de ting jeg når at få taget billeder af, når jeg ikke at få lagt op på bloggen.


Men jeg fik da lige syet et par hurtige busker til Bjørn i dag. De minder om disse og lommerne er faktisk de samme, for jeg fik lavet de andre for stramme, så de revnede. Nu har jeg lavet de nye rigtig store og løse i det og så har jeg bare syet de gamle lommer på.
Der er helt vildt gang i Bjørn i øjeblikket og han gad selvfølgelig ikke stå stille og blive fotograferet, så det blev bare til disse hurtige billeder.

6 kommentarer:

  1. Sej dreng med gang i :o)
    Ja, det bliver nemmere for ham at bevæge sig. Bestemt en god fason!

    SvarSlet
  2. Heldigt at ha` en mor der kan selv ... Mormor

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hvor mon det kommer fra : )

      Slet