torsdag den 25. oktober 2012

Dukker dukker dukker...

... Og dukker. 
Jeg skulle egentlig bare lave en nissedukke til Bjørn, men så tænkte jeg; 
når du alligevel laver 1, hvorfor så ikke lave 20...
Så det gjorde jeg. Eller rettere; det gør jeg, for jeg er langt fra færdig. 


Sådan ser de ud nu og så skal jeg have gang i små kroppe, hår og huer.
Når dukkerne så er færdige, er det min plan at lave vugger til dem alle og så bliver de solgt som små sæt, altså en vugge med dukke og sengetøj, i butikken.
Vi holder forresten vores næste møde på tirsdag, hvis nogen skulle have lyst til at kigge forbi.


Jeg har taget en masse billeder undervejs, så når de er færdige, laver jeg en lille DIY her på bloggen.
Det ser ikke altid lige kønt ud på vejen og jeg får næsten helt ondt i øjnene af at se på dukkerne med nåle i øjne og mund, men det er vist bedre end at øjnene ender med at sidde til syd og nord.

Her flyver tiden som altid, med dukker, trædyr og alt det andet.

8 kommentarer:

  1. Hold da helt op, du er jo i fuld gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi skal jo have noget at sælge i butikken : )

      Slet
  2. Wow, hvor imponerende!
    De ser superfine ud :).
    Jeg glæder mig til din diy. Sådan en dukke (ja, bare en enkelt ;)) kunne jeg godt tænke mig at lave!
    Kh maj

    SvarSlet
  3. Hvor spændende! Glæder mig til din diy!
    Kh Elena

    SvarSlet
  4. Fantastisk projekt, fantastisk energi du har.
    Fantastisk, Fantastisk, Fantastisk
    :-)

    SvarSlet