fredag den 5. oktober 2012

Billeder fra Slovenien

Vores ferie i Slovenien er lige ved at nå sin ende. 
Vejret er skønt her, men trods det, har Bjørn fået sig noget af en forkølelse og med dertil hørende hoste, som jeg også har været så heldig at arve lidt af.
Så vi tager det stille og roligt hjemme hos farmor, men  har selvfølgelig også været ud og lege en masse, især før Bjørn blev forkølet. 
Og i mandags, på min fødselsdag, tog vi ind tur ind til Ljubljana.
Her er lidt billeder:


Naturen i Slovenien er virkelig smuk, men denne gang har vi desværre ikke set så meget af den og det får i derfor heller ikke lov til på billederne her. 
Vi har tidligere været meget omkring i Slovenien og har mange skønne billeder. Det var før jeg startede boggen, men det kan være jeg laver et indlæg om det anden gang.


Her er det mest bare blevet til en masse billeder af leg i Velenje hvor vi bor mens vi  er her.




¨


Og her i Ljubljana: 




5 kommentarer:

  1. Det ser ud til at have været en dejlig tur!

    SvarSlet
  2. Flotte billeder.
    Rigtig fin blog du har her.
    Har lige været rundt og kigge lidt.
    Dejligt at du vil deltage i min give away.
    Det glæder mig.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet