onsdag den 26. september 2012

Så er der Giveaway!


Du har nu muligheden for at vinde et af mine hjemmelavede trædyr. 
De er alle håndlavede og økologiske. 

Jeg har valgt disse fire dyr til giveawayen, men hvis du er mere vild med et af de andre (eller hvis jeg når at blive færdig med nogle nye dyr inden giveawayen er slut) kan du også vælge en af dem. 
Men jeg sætter disse fire til side og de andre kan altså godt blive solgt eller givet væk inden inden giveawayen er færdig.
Så skriv en kommentar hvis du har lyst til at være med og skriv gerne hvilket dyr du helst vil vinde.
(Du skal være bosat i Skandinavien for at være med)


Reglerne er: 

1 lod for at skrive en kommentar  + fast læser (husk at skrive din email adresse hvis du ikke har en blog).

3 lodder for kommentar + fast læser + link til denne giveaway fra din blog (brug billedet over). 

Du kan altså have 3 lodder i alt. Husk at skrive hvor mange lodder du har. 


Vinderen trækkes d. 1. November.

Jeg håber at i har lyst til at være med : )

51 kommentarer:

  1. Deltager med 1 lod :) Jeg er vild med den lysebrune bjørn!

    SvarSlet
  2. Så måtte vi diskutere det til "familieråd" :o) Blev til sidst enige om, at vi går efter giraffen :o)
    Vi deltager med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 3 lodder -giraffen er mit favoritdyr.
    Se evt min giveaway og vær med hvis du vil :)
    Hilsen Lene fra Leneskage.dk

    SvarSlet
  4. Deltager med 1 lod :)

    håber på hesten finder et hjem hos mig :D

    SvarSlet
  5. Jeg deltager også med tre lodder og krydser alt hvad der kan krydses for at vinde bjørnen.

    SvarSlet
  6. Deltager med 1 lod og ømsker en giraf :)

    SvarSlet
  7. Jeg er helt sikkert med på et lod og du er da mer end velkommen til at deltage i min give away på min blog:-)

    SvarSlet
  8. Jeg håber helt sikkert på at være heldig og vinde en giraf.. Er helt vild med den (og Magne elsker giraffer - så han ville blive SÅ glad)
    Jeg er med på 3 lodder.. :)

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med et lod og ønsker mig bjørnen:)

    SvarSlet
  10. Vil gerne deltage med 3 lodder om giraffen

    SvarSlet
  11. Deltager med tre lodder og håber på, at giraffen bliver min :-)

    SvarSlet
  12. 1 lod :-)

    Vil helst vinde bjørnen!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og håber at giraffen lander herhjemme.
    Skulle du lave en flodhest inden trækningen vil jeg hellere sætte mine lodder på den :-) Vi elsker flodheste her i familien.

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 1 lod - den lille Bjørn ser dejlig ud :)

    SvarSlet
  15. For noen fine dyr du lager!
    Ønsker meg giraffen hvis jeg skulle vinne.
    Trekker 3 lodd.

    SvarSlet
  16. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauskI@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    3 lodder

    SvarSlet
  17. Hej!

    Jeg er da helt med på din give away med 3 lodder :O)
    Håber og krydser fingre for at jeg bliver den lykkelige ejer af den dejlige brune bjørn.
    Den er simpelthen for sød.

    God weekend.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  18. Elsker dine dyr og vi vil glædes over at eje giraffen- deltager med et lod

    SvarSlet
  19. Håber at mit ene lod er nok til at hesten skal bo hos frederik

    SvarSlet
  20. Smider 1 lod efter grisen - ØF! :)

    SvarSlet
  21. Hejs for giraffen med eet lod, tak. Hilsen Marlene/1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg synes jo, at dine trædyr er helt fantastiske! Så jeg skal selvfølgelig have 3 lodder og krydser fingre!

    SvarSlet
  23. Jeg lægger 1 lod og roser den fine bjørn du har lavet til skyerne :)

    SvarSlet
  24. 1 lod til mig, tak :)
    Vi elsker grisen her hos mig! De er virkelig fine!

    kh maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  25. Det er nogle fantastiske flotte dyr- jeg deltager med fuldt hus: 3 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  26. Super fine dyr :o)
    Jeg er med på 3 lodder.
    Jeg ønsker mig giraffen, hvis jeg er den heldige :o)

    SvarSlet
  27. 3 lodder på bjørnen herfra :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  28. Snupper 1 lod på giraffen og krydser fingre...
    PS. der er også give away på min blog Den lille kage.

    Mvh. Luise Sand (riis-riis@hotmail.com)

    SvarSlet
  29. Jeg deltager med 1 lod og håber på hesten :).

    Dejlige figurer du har. Håber I får åbnet den butik :).

    SvarSlet
  30. Deltager med 1 lod, og syntes bjørnen er fin. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  31. 3 lodder tak: :) vil gerne eje giraffen eller bjørnen!

    SvarSlet
  32. ej hvor er de fede, og passer lige i temaet zoo, om jeg vil lave til børneværelse, når Koreatrolden engang finder vej til os... Vil allerhelst vinde giraffen :)

    SvarSlet
  33. Jeg vælger 1 lod.

    Hvor er de fine de dyr..

    Jeg siger bjørnen.

    Naols26@gmail.com



    SvarSlet
  34. 1 lod herfra :) på giraffen :)

    deltag evt i min egen giveaway her http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/10/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  35. Hvor er de skønne. Jeg deltager med 1 lod på giraffen :)

    SvarSlet
  36. Vil gerne deltage med 1 lod =o)

    SvarSlet
  37. Smukke dyr;) jeg vil gerne deltage med 2 lodder . Giraffen!

    SvarSlet
  38. Så fine dyr! Lige noget for mit øko-mor-hjerte ;)

    Jeg vil helt sikkert gerne være med og håber at den fine bjørn, vil hjem til os og bo :) Krydser alle fingre og håber at jeg (og min datter) er den heldige.

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  39. 1 lod på giraffen :)

    Tine/ Bybørn ( jeg har en give away på min blog bybørn, gavekort til City Stoffer)

    SvarSlet
  40. Jeg deltager med 1 lod.
    Rigtig fine figurer :-)

    - Julie
    juliehedegaard@hotmail.dk

    SvarSlet
  41. Oh, I'm disappointed that I must live in Scandinavia to join in... I adore the horse... I can imagine my toddler make him gallop along the table top making clippity-clop noises!

    Best wishes to the lucky person who will win one of your lovely animals :-)

    SvarSlet
  42. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  43. skønne præmie
    er med på 1 lpd

    SvarSlet
  44. Jeg skriver også lige her.
    Jeg er med, med 3 lodder. Super fine dyr:))
    Stine

    SvarSlet
  45. Vi smider 1 lod efter giraffen :-)

    kh

    SvarSlet
  46. Dejlig blog - 1 lod til mig :)
    vh Anette
    tudskaervej4@mail.dk

    SvarSlet