lørdag den 22. september 2012

Økologiske trædyr og spørgsmål om giveaway

Så er lidt flere trædyr blevet færdige. De er stadig langt fra perfekte og jeg øver mig og finder ud af helt hvordan de skal se ud og hvordan de skal laves. 
Disse er helt økologiske. Dvs. at de er malet med økologisk maling og lakeret med økologisk lak. Lakken er dog ikke så god som jeg havde håbet, så det kan være at jeg alligevel ender med at bruge voks (også økologisk). Det skal testes lidt mere. 

Nå men jeg vil rigtig gerne høre hvad i synes og så vil jeg også gerne høre hvilken en i bedst kan lide. Ikke bare type dyr, men af de specifikke på billederne, for lige om lidt kommer der en lille giveaway hvor man kan vælge mellem et par af dem.


Giraf nr 1 med lukkede øjne:
Malingen på girafferne blev lidt tværet ud af lakken og så gynger denne lidt da den ikke blev helt flad under fødderne.


Lysebrun bjørn:


Giraf nr 2 med åbne øjne:
Denne giraf har ingen ører.


Gris nr 1 med flad tryne:


Mørkebrun bjørn:


Gris nr 2 med lang tryne:


Og til sidst en lille hest:


Tak fordi du læste med og jeg håber at du vil skrive hvilken en du bedst kan lide, så den kan komme med i giveaway lige om lidt.


15 kommentarer:

  1. Flotte dyr,lyder som om der ligger en del arbejde - og sjæl i det! Min favorit er giraf nr.2

    Og hvis jeg skal komme med lidt flere præferancer så foretrækker jeg grisen med flad tryne fremfor den med lang tryne.

    SvarSlet
  2. meget flotte dyr du laver jeg kan især godt lide hesten og giraffen :)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med den lysebrune bjørn og giraffen (de er begge søde) :)

    SvarSlet
  4. Jeg kan lide dem alle. Favoritdyr er dog giraf og hest :)

    SvarSlet
  5. Jeg kan også super godt li dem alle sammen, men skulle der vælges, ville valget falde på giraffen.
    Voks ?
    Jeg har ladet mig fortælle, at bi voks skulle være godt, men har ikke egen erfaring med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak : ) Det er netop bivoks jeg har brugt til de tidligere dyr. Det er finere synes jeg, men det holder ikke lige så godt som lak gør.

      Slet
  6. Jeg synes, at de er rigtig fine alle sammen, men især girafferne er skønne både med lukkede og åbne øjne :-)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres søde svar! Jeg kan godt se at der i hvert fald skal være en giraf med i giveawayen ; )

    SvarSlet
  8. Årh.. Jeg er hel vild med Giraf nr 1 og hesten er også skøn..!!!

    SvarSlet
  9. Jeg er vild med alle dine dyr, men det er lidt sjovt, for mine favoritter er den mørkebrune bjørn og gris nr. 2. Måske viser det bare, at de alle ville blive populære. Åhh jeg glæder mig til de kommer i giveaway, men især til man kan købe dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Signe!
      Oppe i menuen under "butik" kan du læse om køb af mine ting : )

      Slet
  10. Jeg synes alle er rigtig flotte, men skulle en vælges ud må det være giraf nr. 2 - den har sådant et fint svej over sig.

    SvarSlet
  11. Hvor er du dygtig! Jeg kan bedst lide Giraf nr. 1 og bjørnene.
    - Janni

    SvarSlet
  12. Taaak skal i have! : )
    I gør det nu lidt svært at vælge et par af dem ud...

    SvarSlet
  13. Hvor er de søde:) håber jeg vinder din fine give away!

    SvarSlet