onsdag den 12. september 2012

Et umage par

Disse to tossehoveder er ligesom kattene fra indlægget før også noget jeg har arbejdet på sådan engang imellem i rigtig lang tid. 


De er fuldstændig åndssvage og det er også meningen. De skulle egentlig være fantasidyr begge to, men pludselig blev den ene til en gris, da jeg satte næsen på som noget af det sidste. 


Der er nu ingen egentlig pointe med dem. Enten bliver de sat til salg i butikken eller også bliver de gaver til nogen der kan lide tossede ting. 
De er i hvert fald lidt for åndssvage til at vi selv gider beholde dem.


2 kommentarer:

  1. Ha ha - især ham, der er struds/giraf/jeg ved ikke hvad, ligner en fra gyser-film Ha ha

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha jeg kan godt høre det ikke er dig jeg skal sende den til : )

      Slet