fredag den 17. august 2012

Træting - må jeg høre hvad i synes?

 Så har jeg langt om længe fået slebet det hele (undtagen elefanten, som jeg stadig arbejder på). Jeg har også malet det og er nu i gang med at tegne/skrive.
Her er først nogle kroner (skilte til børneværelser). Skriften er rimelig enkel på de fleste. Jeg synes ikke alt er lige pænt og noget er jeg i tvivl om er pænt (både med kronerne og dyrene herunder), så jeg vil rigtig gerne høre jeres meninger om det! Også hvis man ikke lige synes at det er så pænt.


Der er indtil videre to prinsesse kroner, en til en prins, en til Bjørn (som skal hænges op, så vi kan se om det holder med dobbeltsidet tape) og en til min venindes datter Pandora.

Så er der giraffen: 



Som jeg allerede nævnte på det gamle indlæg (se linket), skal giraffen have længere ben. Men udover det, hvad synes i så?

Og til sidst hesten: 


Jeg synes at hestens krop er fin, bortset fra hovedformen der er lidt for enkel.
Og så blev hverken farven eller øjenene som jeg havde tænkt. 

Begge dyr (og også de næste jeg laver) er malet med stockmar vandfarver og så har de fået bivoks udenpå. Det er en test med bivoks. Hvis det ikke holder, bliver det med økologisk lak i stedet.
Så de er altså ganske sunde at lege med.

Må jeg høre hvad i synes, så jeg kan lave dem så flotte som muligt!



9 kommentarer:

  1. jeg synes de er fine og super godt lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle, det var da dejligt : )

      Slet
  2. Efter dit første indlæg om de ting tænkte jeg på, hvad du vil skrive på kronerne. Man kan selfølgelig lave dem med alle mulige navne på, men det ser lidt bøvlet ud... Synes at du har fundet en god løsning med at skrive Prins/Prinsesse, og det er da prinser og prinsesser, der bruger kroner! :o) Tror at den med Prinsesse sikkert vil blive et hit - det ligger bare i pigerne at de vil være prinsesser :o)
    Jeg kan godt lige giraffen, og hesten er også god, men hovedet skal være lidt anderledes. Måske længere?
    Men godt arbejde er det sikkert! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elena! Jeg laver både dørskiltene med navne og så nogle standard. Her prins og prinsesse fordi det er kroner.
      Og ja hestens hoved skal der gøres et eller andet ved! Det prøver jeg med de næste : )

      Slet
    2. Der sidder vist en lille billedhugger i dig :o)))

      Slet
  3. Hvor er de bare fine.
    Er vild med giraffen(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg har lige opdaget din blog og dine dyr, og må lige skrive en kommentar før jeg læser videre herinde. Hvor er de bare fine. Jeg er helt vild med at de har små "skævheder" det giver dem personlighed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Signe! Jeg er glad for at du vil læse med herinde : )

      Slet