onsdag den 15. august 2012

Så lavede jeg da lige...

...et par bukser mere og en nederdel.


Bukserne blev faktisk rigtig gode. Jeg havde egentlig tænkt mig også at lave lommer på disse, men jeg synes at de er meget finere uden. Så blev der strøget en lille kat på i stedet. Vi kan jo ikke risikere at nogen kalder Bjørn kedelig.


Og så denne nederdel. Den er lavet efter Groovymamas opskrift som er super let.
 Man kan nu godt se at det er min første nederdel.
Den unge dame som jeg har syet den til, var heller ikke til stede, så størrelsen er lavet lidt på gæt.
Nederdelen har ingen for og bag, men to Plys billeder at vælge mellem og så har den endda lommer, som man (måske) kan se på det sidste billede.


Nå ja og så var Bjørn og jeg en lille tur på landet i går og besøge en gammel kollega. (Min kollega, ikke Bjørns).
Så der blev købt øko grønt, drukket kaffe, klappet geder og kørt hestevogn i det skønne sommervejr.


2 kommentarer:

  1. Superfine kattebukser og sød nederdel ;-)
    Du har rigtig fået gang i symaskinen. Og øvelser gør vel mester? (det er i hvert fald det jeg satser på).
    Ser ud til at i havde en dejlig tur på landet. SKønt! God torsdag til jer : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv! Håber du har haft en skøn dag også : )

      Slet