mandag den 13. august 2012

Hjemmelavede bukser til en Bjørn

 Jeg er ikke særligt god til at sy og det er min symaskine heller ikke, men nu er Bjørn altså nærmest hoppet op i str. 86. (og fra sko str. 20 til 22!) og da jeg ikke har råd til dyrt mærketøj og er træt af h&m, tænkte jeg at lave noget selv. 


Det tager så lige tusind år at lave et par bukser for Bjørn vil jo være med og da både symaskinen og han bor i stuen, er det ikke noget man lige kan gøre når han sover.
Nå men her er i hvert fald resultatet af det første par jeg har lavet.


Bukserne i sig selv er helt fine, men det med lommer og kantbånd, var jeg ikke lige så god til.
Hvis man ikke kigger så godt efter, er de nu fine nok.


Bjørn rendte rundt da jeg gav ham dem på og prøvede på at tage billeder, så de bliver ikke så gode, men jeg kan i hvert fald fortælle at man sagtens kan bevæge sig (hoppe og danse vildt) i dem, så helt galt er det da ikke gået.


4 kommentarer:

  1. Super sødt stof du har brugt på lommerne! : )
    Jeg selv kæmper også med symaskinen i disse dage. Er ikke så grundig for så går jeg død i det - men hva, bare vi selv kan bruge resultaterne, ikke?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo lige præcis!
      Lommerne er lavet af (meget lidt af) et dynebetræk som jeg gav en tier for nede i genbrugsen : )

      Slet
  2. Dejlige bukser. Meget imponerende at du har syet dem imens gutten rendte rundt - det er ikke lykkedes for mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lykke! Ja det er heller ikke så nemt, men når der ingen andre muligheder er, finder man jo ud af det : )

      Slet