onsdag den 8. august 2012

Campingsnak og info om giveaway


Lige et billede mere fra Sverige
Og så er det jo på fredag at vinderen trækkes i min giveaway og derfor vil jeg lige oplyse at man kan være med indtil kl. 20.00 samme aften og jeg vil prøve på at få trukket vinderen kort efter. Det kan selvfølgelig ske at sønnen ikke vil sove eller lign. og så må i bære over med mig.

Alle vores camping og hiking planer tidligere på sommeren blev jo desværre ikke til noget grundet masser af sygdom og vi havde nærmest givet op, men efter min skønne tur i det svenske, har jeg fået blot på tanden og nu ser vi om vi kan nå det inden sommeren er helt ovre igen.
Det kunne altså være skønt!

3 kommentarer:

  1. Håber i får arrangeret en fælles sommerferietur. I godt vejr : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det er lige et med vejret jo...

      Slet
  2. Hvor er det et smukt billede(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde 2 lækre skønheds produkter(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-9.html

    SvarSlet