tirsdag den 31. juli 2012

Står du lige og mangler en krone?

 Ja jeg har da masser i hvert fald! Både prinser og prinsesse kroner. Ikke dem til ovenpå hovedet, men til at sætte på døren, så man ved hvem der bor der.
De er blevet slebet og malet. Nu skal der skrives på dem hvem det så er der bor bag døren og så skal de lakeres.


Her i flere skønne farver.


Jeg er jo også igang med andet end kroner. Nedenfor på et af billederne kan du se to elefant knagerækker som jeg blandt andet også er igang med. 


Dyrene er jeg stadig igang med at slibe, så der går lidt før de bliver opdaterede.
Resten af ugen når jeg nemlig ikke så meget, for jeg skal på en lille kajak tur i Sverige uden mand og barn.
Nøj det bliver skønt/hårdt at være væk hjemmefra!


6 kommentarer:

  1. Hvor bliver de fine - allesammen.
    Rigtig god tur. Nyd det! :o)

    SvarSlet
  2. Kunne da godt bruge en enkelt lille krone ;-) synes de er vildt fine.

    Ha' en vidunderlig tur til det svenske

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak : )
      De bliver sat til salg når vi engang får butikken op at køre...

      Slet
  3. Sikken regnbue af farver! En god ide til børneværelset!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det minder næsten helt om din lagkage ; )

      Slet