fredag den 27. juli 2012

Sidst men ikke mindst...

Så er den sidste pakkelegs gave ankommet til sin nye ejer Elena og jeg kan vise denne and frem som jeg har lavet til hende. Jeg havde store planer for anden og det var meningen at dens halefjer skulle blive til blomster, men det var den ikke enig i, så den har nu blot fået en enkelt blomst med sig. 

Det afslutter 4 stk skønne pakkelege og jeg takker LenaKarinaElena og Line for de 4 skønne gaver jeg har fået ind af døren.


Hvis du er ked af at du ikke nåede at være med, kan du stadig nå at kigge forbi min giveaway og (måske) vinde den gule hund.


3 kommentarer:

  1. sikke en fin and. du er godt nok dygtig til de nålefiltede dyr!

    SvarSlet
  2. Selv tak for hyggelig pakkeleg :-) Og ih, hvor er din and dog nuser - du er bare p... dygtig :-)Jeg elsker dens udtryk i øjnene :-)

    Glade hilsner

    Karina

    SvarSlet