tirsdag den 10. juli 2012

Sand skal da spises!


Mormor har en sandkasse i sin lille bitte have. Der er nu ikke kun sand i den, men også krystaller (som man kan se på det øverste billede hvis man kigger efter).
Bjørn synes at det er skønt med sand. Især hvis man har bare fødder føles det sjovt. 
Men det bedste er nu at spise sandet! Og hvis mor siger ad og nej, så går det da bare endnu hurtigere med grinende at få læsset en ny skovlfuld indenbords.

Bjørn er noget skeptisk når mor laver en ny slags mad, men sand det er da lækkert!

4 kommentarer:

  1. Mums! Sand er så lækker! :o) Det kender jeg alt for godt :o))

    SvarSlet
  2. Hahaha... jamen det er da dét det skal! Lækker sandkage, prøv du at bage ham sådan en :o)

    SvarSlet
  3. Ja det kan da være vi skal have sand ind på spisebordet i stedet for alt mit øko pjat ; )

    SvarSlet
  4. Nam, nam....
    Smiler.... En af mine sønner åd også sand i læssevis.
    Hvorfor, fandt jeg aldrig ud af, men han syntes, som din søn, at det var lækkert.
    Mon der er nogle mineraler i det, som de har behov for, tænker jeg lidt højt,

    SvarSlet