lørdag den 21. juli 2012

Så skal der slibes!

I går var Bjørn og jeg hjemme hos mormor og lave træting. 
Jeg har tegnet op, savet ud og slebet kanter mens Bjørn har leget.


Her er hvad vi nåede indtil videre. 


De to første er knagerækker.


Dyrene er blot et forsøg. 
Nu kan jeg allerede se at ræven skal være smallere, elefanten bredere og giraffen har længere ben. 
Og så skal der leges med dem, så vi kan se om de knækker for nemt. 


Og så er der en masse skilte til børneværelset. 


Så skal det bare lige slibes, males og lakeres.


3 kommentarer:

  1. Hold nu op det ser ud til at være et spændende projekt du har gang i - det blir godt at se hvad det ender ud med :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også lidt spændt på det : )

      Slet
  2. Hej Anna.
    Sikke nogle skønne trædyr! Hvis du har lyst kan du sagtens nå at være med til Årets Boys Month - så kommer dette indlæg med på mandag til den sidste Update og du kommer med på listen over bidragydere - og ja, så skal du da med til næste år, hvor du jo kan blive drengeblogger :-)

    Skriv lige en kommentar på min blog, hvis du vil være med.
    Bedste tanker fra Christine / drengemor ;-)

    SvarSlet