søndag den 15. juli 2012

Postkort og den slags

Jeg har simpelthen så mange projekter igang. Især når vi forhåbentlig skal åbne butik
 til efteråret, skal der jo laves en masse.
 Blandt andet er jeg ved at lave tegninger til postkort, plakater og den slags og prøver på at finde på designs. 
Jeg tegner meget bedre i hånden end på min computer. Men jeg øver mig når der er tid (=næsten aldrig).
Disse er tegnet på computeren.
Om de kan bruges eller ej ved jeg ikke endnu, men vil gerne høre jeres meninger.




6 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide den første - ser meget professionel ud. Den sidste er lidt uhyggelig efter min mening, og ikke så meget børneagtig.
    Lyder spændende med butik-ideen - håber at det bliver en success! Held og lykke i hvert fald! :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak : ) Jeg kan også bedst lide den første. Den sidste er heller ikke tiltænkt børn... ; )

      Slet
  2. Farvestrålende og fantasifulde. Jeg kan lide dem alle.

    SvarSlet
  3. De er superlækre i både farve og overgang fra tegning til tegning, synes jeg.

    Den første er sjov, fordi den har det lidt barnlige præg, som når børn vender ting på hovedet, for at alt bare skal følge stregen... På nr. to kan jeg godt li det lidt naive udtryk i måne, sol og stjernen og den sidste er lidt creepy - på den fede måde :-) og har vel en tanke om livets cyklus bag sig, eller hva' ;-)

    Der kan sagtens være en god bunke kunder til disse flotte billeder - om det så er i postkort-form eller plakatform :-) Spændende...!

    Glade hilsner Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karina! Du er så god til at være sød ; )

      Slet