lørdag den 7. juli 2012

Min første Giveaway!


Som lovet kommer her min allerførste giveaway! Her kan du vinde min filtede gule hund.


Reglerne er: 

1 lod for at skrive en kommentar (husk at skrive din email adresse hvis du ikke har en blog).

2 lodder for kommentar + fast læser.

5 lodder for kommentar + fast læser + link til denne giveaway fra din blog (brug gerne billedet over). 

Du kan altså have 5 lodder i alt. Husk at skrive hvor mange lodder du har.


Vinderen trækkes d. 10. August.

Jeg håber at i har lyst til at være med : )





40 kommentarer:

  1. whau faldt lige over din blog - sikke nogen fine ting. Jeg kunne godt bruge en fin lille hund til mine drenge:-) Har desværre ingen blog, men mail(janeprivat@hotmail.com). venligst Jane

    SvarSlet
  2. Hejsa. Jeg deltager gerne med 2 lodder, super fin blog du har her :) Kig gerne forbi min :)
    Mvh henriette

    SvarSlet
  3. Skøn blog du har ... rigtig fin give away... deltager med 5 lodder...

    SvarSlet
  4. Den er bare cute og hedder helt sikkert Olfert! ;-)
    Hilsen Heidi (voxen5@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Hej!
    Da jeg åbnede din blog, så var der kun et ord i min mund - cute, cute, cute hund! Den vil jeg gerne eje - deltager med 5 lodder :o)
    Også fin blog - bliver spændende at læse den fremover :o)
    Vh

    SvarSlet
  6. ej hvor er den sød den må jeg eje :)

    så jeg snupper 5 lodder :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  7. Waw... Hvor er den fin.
    Har selv købt ind til nålefiltning....for et par år siden,
    men aldrig fået begyndt.
    Den fine hund må meget gerne bo hos mig til leg for fremtidige børnebørn og pynt i min sofa.
    Er klart med.
    5 lodder til mig tak og jeg glæder mig til at følge din blog fremover.

    SvarSlet
  8. Jeg snupper to lodder, og krydser fingre :0)

    SvarSlet
  9. Deltager med 2 lodder :) Er sikker på at den vil falde i god jord hos Bjarke og Laura på hhv. 22mdrog 9 mdr...

    SvarSlet
  10. Nåå hvor er den sød Jeg snupper to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Hvor er den sød. Jeg deltager med 2 lodder.
    Hilsen rikkemoeller@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg smider 2 lodder i trækningen :)

    Super-fede filtdyr du laver.
    Jeg har desværre ingen blog, men min mailadresse er grytti@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er den sød :)
    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder.. :)

    SvarSlet
  15. Den er så fin =)
    Jeg napper 5 lodder...

    SvarSlet
  16. For en fantastisk give away! Jeg vil gjerne være med :-) Tar 3 lodd.
    God sommer, håper været i Danmark er bedre enn her i Norge, det har regnet i to uker nå. Godt jeg snart reiser på ferie til København :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  17. Er jo så glad for min lille kat, som jeg fik af dig i pakkeleg :-) Den kunne nu godt bruge en ven, så jeg hopper straks med på 5 lodder :-)

    Håber du får mange læsere - det fortjener din fine blog :-)

    Glade hilsner

    Karina

    SvarSlet
  18. Den er så fin! :)
    Jeg snupper to lodder, og krydser fingre :)
    Hilsen (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  19. Hvor er den kær! Deltager gerne med 5 lodder. :)

    http://tenaltz.blogspot.dk/p/give-aways.html

    SvarSlet
  20. Så er jeg med på 2 lodder :)

    Følger via GFC - hersom@mil.dk

    SvarSlet
  21. Hold da helt op en sød hund, og det er bjørnen der er billeder af da også.
    Rigtig fin blog, glæder mig til at følge med fremover.
    Jeg snupper 5 lodder og krydser finger.

    SvarSlet
  22. Den er SÅ fin :) 5 lodder til mig :)

    SvarSlet
  23. Kæmpecute - 2 lodder til mig :)
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  24. et lod til mig tak, den er bare rigtig sød :-)
    frkhansen.dk@gmail.com

    SvarSlet
  25. 2 lodder til mig tak :-)
    linenadia.hansen@gmail.com

    SvarSlet
  26. Hvor er den bare sød, snupper 2 lodder og håber den vil hjem til mig.

    SvarSlet
  27. Prøver med 1 lod :)


    Helle/
    mullegoj@gmail.com

    SvarSlet
  28. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  29. Den hund er da helt utroligt nuttet! Jeg elsker de opadvendte øjne! :)
    Jeg vil gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  30. Hvor er det en skøn hund! Jeg vil meget gerne have 5 lodder, hvoraf et af dem er et vinderlod - ikk´ ;-)

    SvarSlet
  31. Super blog du har :) jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  32. Kult er gult, og denne filthunden var råkul! Fem lodd på meg=:0)

    SvarSlet
  33. Vil gerne være med på 2 lodder... glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  34. Fin hund, den vil jeg gerne vinde, er med på et lod ;0)

    SvarSlet
  35. Hejsa

    Jeg deltager glad og gerne med 2 lodder:-) SÅ sød :-)

    SvarSlet
  36. 1 lod
    Kallmayer1@hotmail.com

    SvarSlet