mandag den 23. juli 2012

En bjørn til Bjørn

Hurra vi har fået en pakkelegs pakke ind ad døren og i den var blandt andet den fineste hæklede bjørn.
Pakken har vi fået af superhækleren Elena. Hvis i andre også synes at hendes hæklerier er alt for skønne, så brug linket herover og find hendes fine giveaway.


Her er hvad jeg har fået. Et sødt kort, slikkepinde, bier, nogle fine til-og fra kort og så den dejlige bjørn.


Så fin den er! Den bliver overrakt til sønnen så snart han vågner fra sin lur.



Jeg bliver helt sliksulten af at se på billederne, men så er det jo godt at jeg har slikkepindene lige her!
Tusind tak Elena for den fine pakke! Din pakke ryger afsted med posten i dag.

5 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Mange tak for et så fint indlæg om mig! Det glæder mig meget at du/I kunne lide pakkens indhold :o)
    Hilsen herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en rigtig fin gave : )

      Slet
  2. P.S. Vi er igen på tur, så mit indlæg om din pakke kommer først på torsdag-fredag :o)

    SvarSlet
  3. Åhja det er da en fineste bjørn til Bjørn. Og i det hele taget lækkerier :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg altså! Det er skønt med pakkeleg : )

      Slet