lørdag den 14. juli 2012

Dukkepigen


Engang imellem finder jeg på at jeg skal lave en dukke. Jeg tror altid at jeg er bedre til det end jeg er, så i stedet for at finde en opskrift at følge, gør jeg bare et eller andet. Så resultatet bliver aldrig helt som jeg havde tænkt mig. 
Nå men nu blev denne unge dame endeligt færdig. 
Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om om jeg skal overgive hende til sønnen. Han er vild efter at få fat i hende, men så snart han får hende, river han hende i håret og putter hendes ansigt i munden.



4 kommentarer:

  1. hvor er hun fin hvad koster så en dukkke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Denne har jeg bare lavet til sønnen min. Hvis du vil have en fin stor dukke, skal du have fat i Camilla fra Celinas verden eller Lisbeth fra Smilerynker. Du kan finde dem på min blogliste.
      Jeg er ved at lave nogle små dukker med vugger til. Der er to lidt større blandt som bliver ca 20 cm. De vil koste ca 200 kr eller ca 300 med vugger til. Prisen er et gæt lige nu, men hvis du er interesseret i at bestille en, kan du skrive mig en mail, så bliver vi enige om pris og hvordan dukken skal se ud.
      Hilsen Anna

      Slet